Érintőképernyős vagy nyomógombos terminál éri meg jobban? – Útmutató vállalkozásoknak

novopayment

A kiskereskedelmi üzletekben található POS-terminálok általában hasonlóan néznek ki, mint a számológépek. Nincs bennük semmi különösebben izgalmas, de teszik a dolgukat, amire hivatottak. Miközben a vállalkozások hatalmas összegeket fektetnek be a vásárlási folyamat digitalizálása és összehangolása érdekében, a nyomógombos terminálok többnyire háttérbe szorultak.

A POS-terminálok következő generációjának célja, amik közé a Paydroid is sorolható, hogy operációs rendszerekre és további érzékelőkre épülő, integráltabb, testreszabottabb élményeket támogassanak. Ha részletesebben is meg szeretnéd ismerni a Paydroidot, olvasd el a bővített leírást a novopayment.hu oldalon. Ez a terminál inkább hasonlít egy okostelefonhoz, de nemcsak a fizikai billentyűzet elhagyása miatt. A funkciók és interfészek megfelelő kombinációjának felhasználásával új élményeket segít elérni, ahol a digitális felhasználói élmények zökkenőmentesen kapcsolódnak a fizikaiakhoz.

Még mindig nyomógombos terminált használsz értékesítési tényezőként? Ha igen, akkor csak az idődet pazarolod, és valószínűleg sok ügyfelet veszítesz. Olyan fogyasztókat, akik szeretik a gyors fizetést és a testre szabott megoldásokat. Az érintőképernyős terminálra való frissítés a XII. század egyik nagy újítása, és megnyitja az utat a sokkal jobb ügyfélélményhez.

Mi az érintőképernyős terminál?

Első pillantásra egy érintőképernyős POS nem sokban tér el a különböző modern POS termináloktól. Az eszköz egy szkennerből, egy nyugta nyomtatóból, valamint egy készpénzes fiókból áll. A nagy különbség nyilvánvalóan a képernyőben van, amit billentyűk helyett érintéssel működtetnek. A kijelzők vezetőképes érintésekre, például ujjhegyre vagy tollra reagálnak, illetve gyorsak és hatékonyak.
Mielőtt úgy döntenél, hogy nem tudod megfizetni ezt a beruházást, fontold meg, mit tehet az érintőképernyős POS terminálra való átállás a vállalkozásodnak. A vadonatúj eszköz beszerzése hatalmas előnyökkel térülhet meg.

Egy igazi all-in-one megoldás

Ez a rendszer alkalmazkodik a vállalkozásod igényeihez, és csökkenti az értékesítéssel és az ügyfélszolgálattal járó gondokat. Az érintőképernyős terminál egy egyszerű konfiguráció részeként bármit tartalmazhat, valamint a rendszert működtető szoftveralkalmazás szintén felhasználható a mobil, valamint az internetes értékesítéshez. A POS alkalmazáson keresztül számos back-office munkával is foglalkozhatsz, például a raktárkészletben lévő termékek módosításával vagy felvételével, az árak frissítésével, a tétel információk módosításával és a beszerzések nyomon követésével.

A hitelkártya használók ezeken a rendszereken képesek lehetnek az NFC érintés nélküli fizetés mellett, a hagyományos mágneses bankkártyákkal, valamint a SZÉP kártyával történő számlarendezésre is, ami csökkentheti a teljes fizetési időt, valamint az üzletbe vonzza a fiatalabb fogyasztókat is.

Az érintőképernyős terminálra való váltás akkor is okos választás, ha az ügyfélköröd növekszik, és olyan POS-rendszerre van szükséged, ami képes kezelni a nagyobb értékesítési volument, miközben gyors kiszolgálást biztosít.

Author: seditor