A vállalatoknak fontos tényező a bejövő kimenő hívások kezelése, hogy azok a megfelelő irodába és emberhez jussanak. Egy IP telefonközpont ezeket a kihívásokat képes kezelni, ugyanis elosztják a megfelelő helyre a hívásokat.
Azáltal képes ezt a feladatot elvégezni, hogy vezérlőkártyával, automata kezelővel rendelkezik, 4 fő- és 8 mellékvonal fogadását kezeli. Ezek mellett, analóg csatornák használatára is alkalmas. Ennek köszönhetően a munkavégzés hatékony, a cége pedig gördülékenyen működhet. Cégünk szakemberei segítenek a megfelelő IP telefonközpont kiválasztásában, tehát forduljanak hozzánk bizalommal! Kapcsolódó, kiegészítő termékeink is rendelkezésére állnak, mint digitális rendszertelefon vagy rendszerkészülék mellékállomási bővítőkártya.
Amennyiben szüksége van egy ilyen IP telefonközpontra, forduljon bátran hozzánk, szakembereink segítenek a megfelelő felszerelés kiválasztásában, az esetlegesen nélkülözhetetlen kiegészítők beszerzésében, sőt, még a beszerelés és a beüzemelés során egyaránt számíthat ránk!